- Komerční sdělení -novinky

Ošidili vás v restauraci při placení

Na problém v restauraci můžete narazit i při placení. Proto si pokaždé pečlivě zkontrolujte, zda vám obsluha naúčtovala útratu podle cen uvedených v jídelním lístku. Účtenka zároveň nesmí obsahovat žádné skryté poplatky, s nimiž jste nebyli dopředu seznámeni. Jestli vám je přesto naúčtují, nemáte povinnost je zaplatit.

Svou stížnost oznamte okamžitě

Při reklamování jídla v restauraci je velmi důležitý čas. Pokud tedy nejste s něčím spokojeni, oznamte to obsluze ihned. Například pokud máte nějaké výhrady k polévce, ve které je příliš soli nebo ke studenému jídlu, pravděpodobně budete mít se svou stížností problém, pokud celé jídlo sníte. Vyplatí se jednoznačně jednat slušně a v klidu. Snažte se tedy co nejpřesněji popsat, co konkrétně se vám zdá v nepořádku – recenze firem. Polévka, co vychladla a ani zapomenutá majonéza nemusí být nutně důvod pro teatrální scénu. Pokud by se ale nezkušený číšník zdráhal vám vyhovět, nebojte se nechat si zavolat osobu, která má vyřizování reklamací na starosti.

Sleva či alespoň negativní recenze

Zákazníci, co nejsou spokojeni mají vždy právo na přiměřenou slevu. Místo ní lze ale žádat i o nový pokrm či o jeho úpravu. Pokud se jedná o prokazatelné, měřitelné nedostatky, obsluha se s vámi hádat s největší pravděpodobností vůbec nebude. Složitější případ ale nastává u vad subjektivní povahy, které se týkají například chuti či konzistence pokrmu. Tam se mohou názory značně rozcházet a s reklamací nemusíte být úspěšní. Za takové situace vám nezbude nic jiného, než takový podnik již nikdy nenavštívit, případně mu udělit negativní hodnocení. Recenze a hodnocení firem najdete na největším hodnotícím portálu Aplikant.cz. Portál umožňuje anonymní a rychlé přidání recenze. Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti. Provozovatel hodnotícího portálu je společnost 123jobs Media.

Related articles

Comments

- Reklama -

Nejnovější články

Reklama