- Komerční sdělení -novinky

Trend masivních e-shopů se širokým sortimentem stále roste! Může za to vysoká dostupnost i dobré ceny

Možná jste si také všimli, že se čím dál více objevují velké internetové portály, které namísto jednostranného hlubokého zaměření preferují velký výběr různorodého zboží. Spousta lidí jim nevěří, protože v nich vidí nechvalně známé „všechno a nic“ a mají tak menší důvěru v jejich kvalitu. Lákají ale nejen na objemný nákup na stejném místě, ale také na slevové kupóny, díky nimž se u nich dá nakoupit o to víc.

Vše nejspíš odstartovala Alza

Moc podobných obchodů dříve nebylo a obchodovalo se spíše podle pravidla „prodávej, co znáš a čemu věříš“. Stejně tak začala prodávat i Alza, která je dnes víceméně takovým online velkoobchodem. Jenže v průběhu let se začala i Alza rozvíjet i do spousty dalších více či méně příbuzných druhů sortimentu a dnes nabízí opravdu cokoliv.

Lákadlem jsou statisíce výrobků

Největším lákadlem podobných e-shopů je pochopitelně právě jejich gigantický výběr. Ty největší bez jakékoliv nadsázky nabízejí rovnou statisíce různých produktů a dokážou tak uspokojit potřeby spousty zákazníků. Například obchod Patro nabízí rovnou čtyři sta tisíc výrobků. A zároveň dokáže lákat na slevový kód Patro.cz, což je další z důvodů oblíbenosti podobných obchodů.

Rozvinuté na Slovenku i v Česku

V České republice existuje velice podobných obchodů rovnou celá řada. Není to jenom Alza nebo již zmíněné Patro, ale další stále přibývají a pokouší se prorazit na poli online obchodu. Dost z nich má dokonce svoje dceřinky u sousedů a tak podobné slevy Slovensko má také. Otázka kvality výrobků je pak něco jiného. Ve většině případů ale platí, že jsou prodávané výrobky minimálně jednou zkoušené a testované samotnými obchody. Takže by měla být kazivost a úroveň kvality podobná jako u specializovaných obchodů.

Related articles

Comments

- Reklama -spot_img

Nejnovější články

Reklama